среда, 6 июня 2012 г.

 Модуль8. Рефлексія.
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок; оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття; форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями. Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання. При створенні або адаптації форми оцінювання треба самому виконати завдання (створити продукт, який мають виконати учні), переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям, залучити колег та учнів до створення інструментів оцінювання, написати дескриптори та критерії простою, зрозумілою для учнів, мовою, уникати використання незрозумілих, неточних, неконкретних слів, продумувати порядок критеріїв. Проранжувати і записати їх від найважливішого до найменш важливого.

Форма оцінювання прикладу учнівської роботи: https://docs.google.com/file/d/0B-vf265tmFHmRl9HWGtDdkZ1UUE/edit

Комментариев нет:

Отправить комментарий