среда, 6 июня 2012 г.


Модуль11. Рефлексія.

З усього того, чому я навчався  на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде формування в учнів навичок 21 століття та навичок мислення вищих рівнів, а сааме:


Основні навички 21 століття1

Навчальні та інноваційні навички
Творчість і інноваційність
·         Здатність до оригінальності та інноваційності в  діяльності 
·         Розвиток, впровадження та донесення нових ідей до інших
·         Відкритість до та сприяння  новим та різноманітним перспективам
·         Робота над творчими ідеями для внесення вагомого та корисного вкладу у царину, в яку впроваджується інновація 
Критичне мислення і вміння вирішувати проблеми
·         З’ясування причинно-наслідкових зв’язків, ґрунтовне доведення та розуміння ідей
·         Здійснення вибору та прийняття комплексних рішень
·         Розуміння взаємозв’язків між системами
·         Визначення та постановка суттєвих запитань для прояснення різноманітних позицій, що дозволяє приймати кращі рішення
·         Оформлення, аналіз та синтезування інформації для вирішення проблем та відповідей на запитання 
·         Вміле, відповідальне мислення, що дозволяє людині формулювати надійні вірогідні судження для окреслення, аналізу та вирішення проблем.
Комунікативні навички та навички співробітництва
·         Ефективне формулювання думок та ідей шляхом їх чіткого та зрозумілого висловлення та написання 
·         Демонстрація можливості ефективно співпрацювати з різноманітними групами
·         Гнучкість та готовність до застосування необхідних компромісів з метою здійснення спільного завдання
·         Прийняття відповідальності за результати спільної роботи
·         Розуміння, усвідомлення ролі ефективного спілкування, створення та використання різних видів спілкування: усного, письмового та за допомогою мультимедіа-засобів в різноманітних формах та в різних умовах.
Вміння працювати з інформацією, медіа та комп’ютерні навички
 Інформаційна грамотність
·         Вміння швидко та ефективно шукати інформацію, критично та компетентно оцінювати інформацію, вміння вірно та творчо використовувати дані для вирішення проблем.
·         Базове розуміння етичних/правових питань, пов’язаних з доступом до та з використанням інформації
Медіа грамотність
·         Розуміння принципу побудови медіа повідомлень, того, для яких цілей та із застосуванням яких інструментів та за яких умов вони зроблені, їх характеристик.
·         З’ясування способів інтерпретації інформації різними особами, включення або відсутність різних оцінок та точок зору, усвідомлення залежності медіа-повідомлень від ціннісних норм та точок зору та розуміння того, як медіа можуть впливати на думки та поведінку.
·         Розуміння підґрунтя та базових засад етичних/правових питань, пов’язаних з доступом до та з використанням інформації
IКT – грамотність (Грамотність у галузі інформаційно-комунікаціних технологій)
·         Належне використання цифрових технологій, інструментів та/або комунікаційних мереж для доступу, управління, інтегрування, оцінювання та створення інформаційних даних для успішного функціонування в суспільстві економіки знань.
·         Використання комп’ютерних технологій як інструменту для спілкування, досліджень, організації, оцінювання інформації, володіння базовим розумінням етичних/правових питань, пов’язаних з доступом та використанням інформації
Життєві та кар’єрні навички
Гнучкість та пристосовуваність
·         Пристосування (адаптація) до різних ролей та рівнів відповідальності
·         Ефективна праця в умовах двозначності (неоднозначності) та зміни пріоритетів 
Ініціатива та  самоспямованість
·         Усвідомлення власного розуміння навчання та своїх потреб щодо навчання
·         Вихід за межі наявної майстерності та/або вимог навчальної програми для дослідження та розширення свого власного навчального досвіду та досягнення власних навчальних цілей
·         Прояв ініціативи з покращення навичок для досягнення вищого професійного рівня
·         Визначення навчальних завдань, виділення головних завдань та здійснення їх без зовнішнього стороннього нагляду
·         Ефективне використання часу та розподіл робочого навантаження
·         Бажання і здатність навчатися протягом всього життя
Соціальні навички та навички, пов’язані зі співіснуванням різних культур
·         Належна та продуктивна праця разом з іншими
·         Використання для досягнення цілей сукупного інтелекту груп, коли це необхідно
·         Визнання культурних розбіжностей та використання різних перспектив для підвищення інновації та якості роботи
Продуктивність та вміння з’ясовувати та враховувати кількісні показники
·         Встановлення та слідування високим стандартам і цілям для якісного і вчасного виконання роботи
·         Демонстрація старанності та позитивної робочої етики (наприклад, пунктуальність та надійність)
Лідерство та відповідальність 
·         Використання міжособистісних навичок та навичок вирішення проблем для впливу на інших та ведення їх до мети
·         Використання сильних сторін інших для досягнення спільної мети.
·        Виявлення чесної та етичної поведінки
·         Діяльність відповідно до інтересів широкої спільноти

1Джерело: Партнерство задля розвиту навичок 21 століття (http://www.21stcenturyskills.org/).


СПАСИБІ тренеру Іванову І.Ю. за консультації.

Комментариев нет:

Отправить комментарий