Модуль11. Рефлексія.
З усього того, чому я навчався на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде формування в учнів навичок 21 століття та навичок мислення вищих рівнів, а сааме:
Основні навички 21 століття1
Навчальні та інноваційні навички
Творчість і інноваційність· Здатність діяльності оригінальності та інноваційності в
· Розвиток, впровадження та донесення нових ідей до інших
· Відкритість до та сприяння новим та різноманітним перспективам
· Робота над творчими ідеями для внесення вагомого та корисного вкладу у царину, в яку впроваджується інновація
Критичне мислення і вміння вирішувати проблеми
· З’ясування причинно-наслідкових зв’язків, ґрунтовне доведення та розуміння ідей
· Здійснення вибору та прийняття комплексних рішень
· Розуміння взаємозв’язків між системами
· Визначення та постановка суттєвих запитань для прояснення різноманітних позицій, що дозволяє приймати кращі рішення
· Оформлення, аналіз та синтезування інформації для вирішення проблем та відповідей на запитання
· Вміле, відповідальне мислення, що дозволяє людині формулювати надійні вірогідні судження для окреслення, аналізу та вирішення проблем.
Комунікативні навички та навички співробітництва
· Ефективне формулювання думок та ідей шляхом їх чіткого та зрозумілого висловлення та написання
· Демонстрація можливості ефективно співпрацювати з різноманітними групами
· Гнучкість та готовність до застосування необхідних компромісів з метою здійснення спільного завдання
· Прийняття відповідальності за результати спільної роботи
· Розуміння, усвідомлення ролі ефективного спілкування, створення та використання різних видів спілкування: усного, письмового та за допомогою мультимедіа-засобів в різноманітних формах та в різних умовах.
Вміння працювати з інформацією, медіа та комп’ютерні навички
Інформаційна грамотність
· Вміння швидко та ефективно шукати інформацію, критично та компетентно оцінювати інформацію, вміння вірно та творчо використовувати дані для вирішення проблем.
· Базове розуміння етичних/правових питань, пов’язаних з доступом до та з використанням інформації
Медіа грамотність
· Розуміння принципу побудови медіа повідомлень, того, для яких цілей та із застосуванням яких інструментів та за яких умов вони зроблені, їх характеристик.
· З’ясування способів інтерпретації інформації різними особами, включення або відсутність різних оцінок та точок зору, усвідомлення залежності медіа-повідомлень від ціннісних норм та точок зору та розуміння того, як медіа можуть впливати на думки та поведінку.
· Розуміння підґрунтя та базових засад етичних/правових питань, пов’язаних з доступом до та з використанням інформації
IКT – грамотність (Грамотність у галузі інформаційно-комунікаціних технологій)
· Належне використання цифрових технологій, інструментів та/або комунікаційних мереж для доступу, управління, інтегрування, оцінювання та створення інформаційних даних для успішного функціонування в суспільстві економіки знань.
· Використання комп’ютерних технологій як інструменту для спілкування, досліджень, організації, оцінювання інформації, володіння базовим розумінням етичних/правових питань, пов’язаних з доступом та використанням інформації
Життєві та кар’єрні навички
Гнучкість та пристосовуваність · Пристосування (адаптація) до різних ролей та рівнів відповідальності
· Ефективна праця в умовах двозначності (неоднозначності) та зміни пріоритетів
Ініціатива та самоспямованість
· Усвідомлення власного розуміння навчання та своїх потреб щодо навчання
· Вихід за межі наявної майстерності та/або вимог навчальної програми для дослідження та розширення свого власного навчального досвіду та досягнення власних навчальних цілей
· Прояв ініціативи з покращення навичок для досягнення вищого професійного рівня
· Визначення навчальних завдань, виділення головних завдань та здійснення їх без зовнішнього стороннього нагляду
· Ефективне використання часу та розподіл робочого навантаження
· Бажання і здатність навчатися протягом всього життя
Соціальні навички та навички, пов’язані зі співіснуванням різних культур
· Належна та продуктивна праця разом з іншими
· Використання для досягнення цілей сукупного інтелекту груп, коли це необхідно
· Визнання культурних розбіжностей та використання різних перспектив для підвищення інновації та якості роботи
Продуктивність та вміння з’ясовувати та враховувати кількісні показники
· Встановлення та слідування високим стандартам і цілям для якісного і вчасного виконання роботи
· Демонстрація старанності та позитивної робочої етики (наприклад, пунктуальність та надійність)
Лідерство та відповідальність
· Використання міжособистісних навичок та навичок вирішення проблем для впливу на інших та ведення їх до мети
· Використання сильних сторін інших для досягнення спільної мети.
· Виявлення чесної та етичної поведінки
· Діяльність відповідно до інтересів широкої спільноти
1Джерело: Партнерство задля розвиту навичок 21 століття (http://www.21stcenturyskills.org/).
СПАСИБІ тренеру Іванову І.Ю. за консультації.
СПАСИБІ тренеру Іванову І.Ю. за консультації.
Комментариев нет:
Отправить комментарий